گلی بی تو همه با مَن بدن یه سر بهم بزن کی همرنگتهبی تو پر غمه گلخونمون برگرد بمون دلم تنگته مگه میشه تورو یادم بره این آدم گره به چشمات زده......نتونستم پایان این وبلاگ قبول کنم...میتونم اینجا باخودم حرف بزنم بدون اینکه قضاوت اشتباه بشمروزی نشده که نیام و به بلاگفا سرنزنمولی خب حس نوشتن نداشتم...فک میکنی من یادم رفته ...دیگه اینجا بلدنیستم...نیستم اینجا ...سرنمیزنم...
هستم ولی تو منو جوری فراموش کردی که دیگه حتی عضویی از دوستات نیستم که بدونم بلاگفا حتی وجود داره...دلم واسه ستاره شناس و حرفاش تنگ شده...واسه ریحانه..فاطمه وحدیث و....اکثرا وبلاگشون پاک شده...ستاره شناس خوبی؟ینی هنوز اینجا هستی؟میای؟ ♥ چهارشنبه سی و یکم فروردین ۱۴۰۱ ساعت 10:45 توسط •._.•´¯) nafas (¯´•._.•: صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 20:35